Awesome semester!

Vi har knappt vart hemma och det har vart så härligt! Vi har vart i Nice, hemma 1 dag, sen gbg,hemma 1 dag och sen åkte vi till Prag!:)Full rulle med andra ord. Rivieran var ju helt underbar, första och knappast sista gången jag åker dit och maten, hur god som helst. Hela semestern har vart riktigt bra och jag börjar jobba igen på tisdag. Det suger pung kan jag säga! Men men, vi har bokat en resa till Kanarieöarna i November iaf,så man har fortfarande nåtkul att se fram emot:) det är bara att jobba och savea upp igen:)

Imorn ska jag och min baby bio,Batman, och som vi har sett fram emot att se den. Sen ser vi verkligen fram emot att se Snabba Cash II som har premiär i Augusti. Yeeey.

Aja, dags för lunch nu. Ha en fortsatt trevlig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback