20 år senare.

Sämst på att uppdatera. Vill göra det för att i framtiden kunna läsa min egna blogg (om den inte försvinner på nåt konstigt vänster). Haha, mobbad eller egenkär?

Jag och karln har iaf bokat resa till Frankrike i sommar. Det blir första gången jag besöker Frankrike, och det ska bli så awesome!Franska rivieran, muums! En sak som skrämmer mig dock är fransosernas delikatesser, tänker då inte äta nån snigeljävel eller grodlår. Usch.

Och idag bokade vi även in en tripp till Gbg. Det är ju ett måste att åka dit på sommarn också efter att man har varit utomlands:)Tradition för oss. Älskar att resa runt, mest utomlands men även i Sverige, meeen ingen husvagnssemester och sånt därnt trams. Vissa tycker om det, men jag skulle aldrig åka på sånt.

Höll på att glömma, glad påsk! Vi kom hem från mina föräldrar för en liten stund sen, söndermätta och belåtna,som alltid när man vart där):)

Och fyi, skärtorsdagen sög för första gången! Var iofs ändå inte så pepp på att gå ut ändå,var på begravning dagen innan:( Why do bad things happen to good people?!
Kommer aldrig sluta ställa den frågan verkar det som!  Och i torsdags natt,efter Amazon så råkade en stackars vän illa ut pga idioter! I believe in Karma what you give is what you get returned! Hoppas trippelt upp också! Såna fuckfaces borde råka ut för skit och dö. Hoppas bara att allt blir bra med L,som ligger i Uppsala och kämpar!  Förstå allvaret då, helt sick. Att andra människor kan skada en annan så mycket. Borde det finnas dödsstraff i Sverige? Svar:JA! Folk hade vart mer skraja då och inte såhär jävla dumma i huvudet.
Skulle man skada nån i självförsvar så är det ju självklart en annan femma.

Äh,nog om det här nu,man blir bara arg.
Hoppas alla har en bra påsk iaf!
Film med gubben nu. Ta hand om era nära och kära! <3
Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback