snart semester.

Ska bli sååå skönt!Inte fär att jag jobbar ihjäl mig direkt men ändå:D
Har nästa vecka kvar, 2 dagar bara, sen semester heeela juli med den bästa. :)
Om 13 dagar pyser vi till Kreta och de ska bli sååå otroligt skönt. 5 stars baby!

Hoppas alla hade skoj igår. Det blev lugnt för mig och Magnus, jag mår inte så speciellt bra. Jag har fått nåt jävla virus!
Började blöda sönder igår, näsblod alltså, och spottade blod OCH snuskiga blodklumpar. Så jävla vidrigt, framförallt den där järn smaken. Och jag snorar ihjäl. Inte hett. Men halsen är bättre:)
Enligt läkaren på VC så hade jag en svullnad i halsen pga glass lr salt? haha, wtf?

Ni får ha en fortsatt trevlig helg.
Det ska jag ha eftersom jag har ju trots allt världens bästa pojkvän;)


tjingelingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback