vilken semester..

cp väder! Åker ändå till Kreta på fredag och där får vi GARANTERAT sol! Så skönt att bara ligga ute på playan och få en asläcker färg och bara ha det bäst och inte tänka på nånting alls.. Alla har tyvärr inte den turen. Vissa blir fult röda och ser ut som kräftor och de mörka kan inte sola, för då blir de ännu mörkare. Ja, varför kom jag in på det?


Och för en vecka sen gick min underbara mormor bort. Vilken förlust alltså. Och stackars morfar:( Usch. Och det kom helt plötsligt så man hann ju varken ställa in sig på det eller ta farväl. Att de bästa alltid ska drabbas av skit! Det gör mig så jävla arg, men vem ska man bli arg på? :/ Hon må vila i frid, bästa mormor.<3

I lördags så var vi i Malmköping och deltog i Hosjö Open, (en årlig volleyboll turnering) och mitt lag, Babes of military vann hela skiten, (damklassen ofc):P Jag tror nog vi joinar nästa år med va:p

Nu ska jag dona med maten så man inte svälter ihjäl. Har tränat massa mage nu ikväll, så den är typ helt slut och då kan jag äta, med gott samvete + dricka vin till det, och avnjuta ett par avsnitt Tre kronor med Mangan.

Men först ska jag bjussa en bild på BOMisarna.

Jag tackar för mig. tjingelingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback