Paper bomber.

Beroendeframkallande spel, verkligen. Skitkul oxo:) Tränade på nautilus idag, och spelade medans jag värmde upp på cykeln, och 20 minuter kändes som 2 minuter:)
Tränade mycket mage idag, det behövdes efter allt onyttigt jag pepprat i mig, och så har jag haft så ont i ryggen på sistone. Och ibland hugger det till och det känns som mina nerver typ har ihjäl varandra. Tur att man är härdad I must say;)

Och dagens(tränings)match blev inställd. Vi skulle haft hemmamatch mot Hällby, men retardsen ställde in eftersom de inte ville komma hit och spela!(?) Luffarjävlar.

Och snart ska jag pallra mig till Ica för att köpa nåt gott. Är lite sugen på tacos ikväll, men kanske blir sugen på en fet köttbit istället när jag ändå är där;) Kött och kräftor, det är banne mig det bästa jag vet:) Mums!

Och btw, i sommar blire förmodligen en resa till Grekland:) GÖTT!
hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback